بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه

هدف از این مقاله می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات20حجم0/482 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) چکیده شهرستان سوادکوه به دلیل ویژگیهای جغرافیایبررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه|42074297|downlaod|ارزش ویژه برند,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,دانلود مقاله ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
مشخصات فایل مورد نظر در مورد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

هدف از این مقاله می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20حجم0/482 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریتبررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری(مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) چکیدهشهرستان سوادکوه به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی بستر مناسبی برای انواع شاخه‌های توریسم را در خود جای داده است اما تا کنون در این زمینه موفق نبوده است. داشتن برند موفق گردشگری می‌تواند در افزایش مزیت رقابتی مقصد، جذب گردشگر و در نتیجه افزایش درآمدهای ناشی از صنعت گردشگری، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت ساکنین بسیار تاثیرگذار باشد که ایـن امـر نیـز از طریـق اسـتراتژی ارزش ویژه برند امکان‌پذیر است. با بررسی ارزش ویژه برند می‌توان ماهیت مقصد را شناسایی کرد و چارچوبی کلی در اختیار مدیران و متخصصان بازاریابی آن مقصد قرار داد که بتوانند اثر بخشی برند آن مقصد را مورد سنجش قراردهند. از این رو، تحقیق حاضر در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران و تعیین میزان اهمیت هر یک از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. جامعه آماری تحقیق شامل کل گردشگران داخلی است که از خرداد تا تیر ماه 1395 به مناطق گردشگری شهرستان سوادکوه سفر کرده‌اند. از بین گردشگران 400 نفر با استفاده از روش نمونه گیری خوشه‌ای تصادفی با کمک جدول اعداد تصادفی انتخاب شده‌اند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است و داده‌های به دست آمده از طریق معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی به کمک نرم افزار‌ها spss23 وsmart pls مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته حاصل از پژوهش نشان می‌دهد آگاهی از برند، تصویر برند وکیفیت اداراک شده اثر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند و تصویر برند، ارزش ادرک شده و ارزش ویژه برند اثر مثبت و معناداری بر وفاداری به برند داشته است. آگاهی از برند بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند و ارزش ویژه برند بیشترین تاثیر را بر وفاداری به برند داشته است. اما کیفیت ادراک شده اثر معنادار مستقیمی بر وفاداری به برند نداشته است. کلیدواژه هاارزش ویژهبرند مقصدوفاداری به برندسوادکوه




"