پاورپوینت چشم های آسمان ، افتادن از آسمان ، نیایش فارسی سوم دبستان

دانلود پاورپوینت پایه سوم دبستان با موضوع چشم های آسمان ، افتادن از آسمان ، نیایش فارسی ، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. مناسب برای معلمان، دانش آموزاپاورپوینت چشم های آسمان ، افتادن از آسمان ، نیایش فارسی سوم دبستان|39018604|downlaod|پاورپوینت چشم های آسمان , افتادن از آسمان , نیایش فارسی سوم دبستان , دانلود پاورپوینت سوم ابتدایی با موضوع چشم های آسمان , افتادن از آسمان , نیایش فارسی , پاورپوینت کلاس سوم در مورد چشم های آسمان , افتادن از آسمان , نیایش فارسی , پاورپوینت کلاس سوم ا,,,
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت چشم های آسمان ، افتادن از آسمان ، نیایش فارسی سوم دبستان آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت پایه سوم دبستان با موضوع چشم های آسمان ، افتادن از آسمان ، نیایش فارسی ،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.
مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیاء گرامی جهت آموزش و یادگیری.


بخشی از متن این پاورپوینت :
واژه آموزی درس هفدهم فارسی سوم ابتدایی چشم های آسمان
در واژه آموزی، وندافزایی با پسوند « انه » آموزش داده می شود.
با همکاری اولیا انواع مختلفی از لباس و پوشاک زنانه، مردانه، پسرانه و دخترانه یا تصاویر آنها را به کلاس بیاورید.
سپس از بچّه ها بخواهید که انواع لباس ها را جدا و طبقه بندی کنند و بر کلمات تأکید کنید.
بیاموز و بگو درس هفدهم فارسی سوم ابتدایی چشم های آسمان
تهیهٔ دفتر کارنما در انجام کار یک نمونهٔ جالب و علمی در کار یادداشت برداری است و به راحتی کار یادداشت برداری به دانش آموزان آموزش داده می شود.
صندلی صمیمیت درس هفدهم فارسی سوم ابتدایی چشم های آسمان
این فعّالیت با روش تدریس این درس کاملاً همخوانی دارد.
دانش آموزان در جلسهٔ قبل به منابع مراجعه کرده اند و در مورد موضوعِ گفت و گو، اطّلاعاتی گردآوری کرده اند.
در این درس هم در روش تدریس درس و هم در صندلی صمیمیت، اوّلین گام آموزش سواد اطّلاعاتی برداشته می شود که در پایه های بعدی ادامه خواهدیافت.
تمرین خواندن درس هفدهم فارسی سوم ابتدایی چشم های آسمان
لحن، نحوهٔ خواندن و بیان کردن جملات است با توجّه به شرایط موجود و فضای حاکم بر متن باید دانست که به هنگام اداکردن متن و به لفظ درآوردنآن، نه تنها هر متن، لحن خاص خود را می طلبد
بلکه هر بند و هر جمله نیز به تنهایی لحن خود را دارد و ممکن است در هر بند انواع و اقسام لحن ها وحالات بکار گرفته شود
و در کنار همین موارد در هر جمله، هر کلمه نیز می تواندشکل و آوای خاص خود را داشته باشد. در این داستان با رعایت لحن رواییمی توانید قسمت های سفر با ستاره را با هیجان بخوانید.
برای مثال، در جمله «می خواستم فریاد بزنم و از خدای بزرگ برای آفرینش اینهمه زیبایی و عظمت، تشکّر کنم » می توان لحن خبری عاطفی را انتخاب نمود.
در این هنگام خواننده خود را با تمام وجود، موجودی از آفریده های خدا می داند که تسلیم و شاکر بخشش ها و آفرینش اوست.